Doprava a platba

Všetok sortiment si môžete ľahko objednať z nášho  internetového obchodu alebo telefonicky na čísle (+420) 776 710 132

 

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY Z INTERNETOVÉHO OBCHODU

Po odoslaní objednávky Vám bude zaslané na emailovú adresu automatické potvrdenie objednávky, ktorú ste uviedli pri registrácii. Pokiaľ Vám tento email nebude doručený, overte si, či ste nezadali pri registrácii zlú emailovú adresu, prípadne sa pozrite, či Vám potvrdenie nespadlo do SPAMu.
Ak je emailová adresa v poriadku a potvrdenie objednávky Vám napriek tomu neprišlo, kontaktujte nás, prosím:

info@sakypaky.cz, alebo na telefóne (+420) 776 710 132.

 

DOPRAVA A DODANIE TOVARU 

Doprava je zabezpečená prostredníctvom kuriérnej služby PPL a je zdarma.

Osobný odber je možný na adrese Kyselovská 118 Olomouc. Po predchádzajúcej telefonickej dohode na čísle (+420) 776 710 132

MOŽNOSTI PLATBY

  • Na dobierku

1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku (platba hotove / kartou).
2. Presný termín dodania Vám potvrdíme emailom alebo telefonicky.
3. Platíte pri preberaní tovaru.
4. Daňový doklad zasílame na Vaš e-mail.

  • Platbou vopred bankovým prevodom

1. Ak uvediete, že si prajete platiť bankovým prevodom, riaďte sa, prosím, inštrukciami o platbe v e.mailu, ktorý od nás dostanete pri spracovaní objednávky.
2. Pri platbe prevodom použite číslo objednávky ako variabilný symbol.
3. Po prijatí platby na náš účet, tovar odošleme na Vašu adresu a presný termín dodania Vám potvrdíme emailom alebo telefonicky.
4. Daňový doklad zasílame na Vaš e-mail..
5. Číslo eurového účtu pre platbu SK: 7994561008/2700, IBAN: CZ4427000000007994561008, SWIFT: BACXCZPP

  • V hotovosti - osobný odber

1. Vybraný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne vo výdajovom mieste uvedenom v kontaktoch.
2. E–mailem alebo telefonicky Vám potvrdíme, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie a oznámime Vám presnú adresu odberného miesta.
3. Platíte pri prebratí tovaru a obdržíte daňový doklad.

 

DODACIA LEHOTA

Termín expedície tovaru je spravidlado druhého pracovného dňa pri tovare skladom a do 7-mi pracovných alebo 14-tich (max 4 týždňov) dní u tovaru na objednávku. Termín dodania je vždy uvedený pri jednotlivých produktov. V prípade dlhšieho termínu expedície Vás budeme okamžite informovať. 

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodov do 14tich pracovných dní, v pôvodnom obale a nepoškodený.

 

PRI PREBERANÍ ZÁSIELKY SA PROSÍM RIAĎTE TÝMITO ZÁSADAMI

Tovar pri prevzatí dôkladne skontrolujte. Minimálne je potrebné skontrolovať vonkajší obal, či nie je poškodený. Prosíme Vás o spoluprácu a dôkladnú kontrolu tovaru pri preberaní. Záleží nám na tom, aby ste mohli tovar dlho užívať a boli s ním spokojní. Nemôžeme však akceptovať reklamácie tovaru viditeľne poškodeného prepravou. To je nevyhnutné už pri kontrole reklamovať u dopravcu. Ďakujeme za pochopenie. V prípade, že je prepravný box viditeľne poškodený, spíšte s vodičom reklamačný protokol. V prípade, že zistíte výrobnú vadu po rozbalení zásielky, ktorej obal bol neporušený,urýchlene nás kontaktujte. Takúto reklamáciu samozrejme prijmeme a vybavíme v zákonnej lehote (+ čas na dopravu náhradného tovaru).

Pri prevzatí zásielky si prosím kontrolujte aj počet balení.

Viac než 30 ročná tradicia našej dielne

Nový život pre staré vaky